« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I. Sprawy regulaminowe

1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2/ przyjęcie protokołu Nr 17/25 oraz notatki służbowej.

II. Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie – DRUK NR 1/XIX.

III. Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej Gryfińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gryfinie – DRUK NR 2/XIX.

IV. Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej CSiR – DRUK NR 3/XIX.

V. Informacja dotycząca funkcjonowania systemu publicznego transportu zbiorowego Gminy Gryfino za okres styczeń-lipiec 2025 r. – DRUK NR 4/XIX.

VI. Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:

1. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 5/XIX.

2. wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu ograniczonego nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Daleszewo – DRUK NR 6/XIX.

3. zmiany Uchwały Nr XXVI/238/16 Rady Miejskiej w Gryfinie w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Gryfinie oraz nadania jej statutu – DRUK NR 7/XIX.

VII. Analiza potrzeb szkół, przedszkoli i żłobka prowadzonych przez gminę Gryfino.

VIII. Kontynuacja – ocena stanu dróg i obiektów rekreacyjno – sportowych. Analiza i opracowanie wniosków (komisja wyjazdowa).

IX. Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej