« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I Sprawy regulaminowe

1) otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

II Zgłaszanie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.

III Przedstawienie złożonych interpelacji i zapytań.

2) dyskusja,

3) podjęcie uchwały.

2) dyskusja,

3) podjęcie uchwały.

2) dyskusja,

3) podjęcie uchwały.

VII Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty

1 Wariant 1 - DRUK NR 5-1/XXII

2) dyskusja

3) podjęcie uchwały

2) dyskusja,

3) podjęcie uchwały

2) dyskusja

3) podjęcie uchwały

IX Projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - DRUK NR 7/XXII

2) dyskusja

3) podjęchie uchwały

X Projekt uchwały w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Gryfino w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, sposobu ich świadczenia oraz wysokości cen za te usługi - DRUK NR 8/XXII

2) dyskusja

3) podjęcie uchwały

XI Projekt uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego Gminy Gryfino - DRUK NR 4/XXII.

2) dyskusja,

3) podjęcie uchwały.

XII Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gryfino w obrębie Gardno i obrębie Drzenin - strefa przemysłowa - DRUK NR 9/XXII

2) dyskusja

3) podjęcie uchwały

XIII Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały nr XX/185/16 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 31 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gryfino w obrębie Gardno i obrębie Drzenin - tereny produkcyjno-usługowe strefa Gardno - etap II - DRUK NR 10/XXII

2) dyskusja

3) podjęcie uchwały

XIV Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych w roku 2025

XV Informacja Burmistrza o pracach podejmowanych w okresie międzysesyjnym i z wykonania uchwał Rady

1) uwagi i zapytania.

XVI Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej