Porządek obrad
1/
otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2/
przyjęcie protokołu nr 14/25
II.
Ocena zasobów pomocy społecznej – DRUK NR 1/XV.
III.
Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:
1.
wykazu kąpielisk na terenie Gminy Gryfino na rok 2025 - DRUK NR 2/XV.
2.
projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 3/XV.
3.
projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gryfino na lata 2025 - 2030 – DRUK NR 4/XV.
4.
likwidacji Filii Bibliotecznej Naukowej oraz Filii Bibliotecznej w Chwarstnicy oraz dokonania zmiany Statutu Biblioteki Publicznej w Gryfinie – DRUK NR 5/XV.
5.
zwiększenia środków funduszu sołeckiego przypadających na dane sołectwo – DRUK NR 6/XV.
6.
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Wełtyń II oznaczonej numerem działki 100/17 – DRUK NR 7/XV.
7.
zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Gryfinie nr XXIII/198/16 z dnia 25 maja 2016 r. w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej „Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie” i nadania jej statutu – DRUK 8/XV.
8.
Rozpatrzenie petycji dotyczących niewyrażenia przez Radę Miejską w Gryfinie zgody na utworzenie Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry.
1/
petycje – materiał do DRUKU NR 9/XV.
2/
podjęcie uchwały – DRUK NR 9/XV.
IV.
Ocena sytuacji finansów publicznych na podstawie Rb – NDS za okres do 31 marca 2025 r.
V.
Wolne wnioski i informacje.