« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I. Sprawy regulaminowe

1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2/ przyjęcie protokołu nr 14/25

II. Ocena zasobów pomocy społecznej – DRUK NR 1/XV.

III. Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:

1. wykazu kąpielisk na terenie Gminy Gryfino na rok 2025 - DRUK NR 2/XV.

2. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 3/XV.

3. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gryfino na lata 2025 - 2030 – DRUK NR 4/XV.

4. likwidacji Filii Bibliotecznej Naukowej oraz Filii Bibliotecznej w Chwarstnicy oraz dokonania zmiany Statutu Biblioteki Publicznej w Gryfinie – DRUK NR 5/XV.

5. zwiększenia środków funduszu sołeckiego przypadających na dane sołectwo – DRUK NR 6/XV.

6. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Wełtyń II oznaczonej numerem działki 100/17 – DRUK NR 7/XV.

7. zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Gryfinie nr XXIII/198/16 z dnia 25 maja 2016 r. w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej „Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie” i nadania jej statutu – DRUK 8/XV.

8. Rozpatrzenie petycji dotyczących niewyrażenia przez Radę Miejską w Gryfinie zgody na utworzenie Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry.

1/ petycje – materiał do DRUKU NR 9/XV.

2/ podjęcie uchwały – DRUK NR 9/XV.

IV. Ocena sytuacji finansów publicznych na podstawie Rb – NDS za okres do 31 marca 2025 r.

V. Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej