« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I. Sprawy regulaminowe

1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2/ przyjęcie protokołu Nr 5/24

II. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gryfino za rok szkolny 2023/2024 – DRUK NR 1/X

III. Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:

1. przyjęcia Rocznego programu współpracy Gminy Gryfino z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2025 – DRUK NR 2/X.

2. określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem jest Gmina Gryfino, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz zasad korzystania z tych przystanków – DRUK NR 3/X.

3. zmieniający uchwałę nr LXIII/448/22 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie utworzenia linii autobusowych realizowanych w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Gryfino – DRUK NR 4/X.

4. wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Gryfino a Gminą Miastem Szczecin w zakresie realizacji zadań z zakresu publicznego transportu zbiorowego – DRUK NR 5/X.

5. wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej – DRUK NR 6/X

6. ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – DRUK NR 7/X

7. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2024 rok – DRUK NR 8/X

8. Wypracowanie opinii do projektu Audytu krajobrazowego województwa zachodniopomorskiego – DRUK NR 9/X

1/ materiał do projektu Audytu,

IV. Ocena stanu dróg i obiektów rekreacyjno – sportowych. Analiza i wypracowanie wniosków.

V. Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej