Porządek obrad
1/
otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2/
przyjęcie protokołu 15/25
II.
Informacja na temat stanu realizacji inwestycji w Pałacyku pod Lwami.
III.
Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:
1.
wyrażenia zgody na odpłatne nabycie przez Gminę Gryfino w drodze wykupu od osoby fizycznej nieruchomości, położonej w obrębie ewidencyjnym Wełtyń – DRUK NR 1/XVI.
2.
wyrażenia zgody na odpłatne nabycie przez Gminę Gryfino w drodze wykupu od osoby fizycznej nieruchomości, położonych w obrębie ewidencyjnym Gryfino 4 – DRUK NR 2/XVI.
3.
projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 3/XVI.
4.
projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gryfino na lata 2025-2030 – DRUK NR 4/XVI.
5.
zwiększenia środków funduszu sołeckiego – DRUK NR 5/XVI.
6.
określenia zasad wypłacania diet radnym Rady Miejskiej w Gryfinie oraz zwrotu kosztów podróży służbowych – DRUK NR 6/XVI
IV.
Kontrola realizacji inwestycji na ul. Targowej, związanej z siedzibą PUK SP. z o.o. i GTBS Sp. z o.o.
V.
Kontrola zlecenia zadań publicznych samorządu gryfińskiego z zakresu kultury fizycznej i sportu przez gminę Gryfino za okres 2023-2024.
VI.
Wolne wnioski i informacje.