« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I. Sprawy regulaminowe

1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2/ przyjęcie protokołu 15/25

II. Informacja na temat stanu realizacji inwestycji w Pałacyku pod Lwami.

III. Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:

1. wyrażenia zgody na odpłatne nabycie przez Gminę Gryfino w drodze wykupu od osoby fizycznej nieruchomości, położonej w obrębie ewidencyjnym Wełtyń – DRUK NR 1/XVI.

2. wyrażenia zgody na odpłatne nabycie przez Gminę Gryfino w drodze wykupu od osoby fizycznej nieruchomości, położonych w obrębie ewidencyjnym Gryfino 4 – DRUK NR 2/XVI.

3. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 3/XVI.

4. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gryfino na lata 2025-2030 – DRUK NR 4/XVI.

5. zwiększenia środków funduszu sołeckiego – DRUK NR 5/XVI.

6. określenia zasad wypłacania diet radnym Rady Miejskiej w Gryfinie oraz zwrotu kosztów podróży służbowych – DRUK NR 6/XVI

IV. Kontrola realizacji inwestycji na ul. Targowej, związanej z siedzibą PUK SP. z o.o. i GTBS Sp. z o.o.

V. Kontrola zlecenia zadań publicznych samorządu gryfińskiego z zakresu kultury fizycznej i sportu przez gminę Gryfino za okres 2023-2024.

VI. Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej