« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I. Sprawy regulaminowe

1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2/ przyjęcie protokołu nr 13/25

II. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie w roku 2024 i przedstawienie potrzeb w zakresie pomocy społecznej na 2025 rok – DRUK NR 1/XIV.

III. Sprawozdanie z działalności Biblioteki Publicznej w 2024 roku – DRUK NR 2/XV.

IV. Sprawozdanie z działalności Gryfińskiego Domu Kultury w 2024 roku – DRUK NR 3/XIV.

V. Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Gryfinie w 2024 roku – DRUK NR 4/XIV.

VI. Sprawozdanie z działalności Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego za rok 2024 – DRUK NR 5/XIV.

VII. Sprawozdanie z działalności Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Gryfino za rok 2024 – DRUK 6/XIV.

VIII. Raport z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Gryfino za lata 2022-2023 – DRUK NR 7/XIV.

IX. Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:

1. wyrażenia zgody na przekazanie na rzecz Skarbu Państwa, w drodze darowizny na cele publiczne, gminnej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, położonej w obrębie ewidencyjnym Wełtyń II - DRUK NR 8/XIV.

2. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Żórawie – DRUK NR 9/XIV.

3. zmiany uchwały Nr XLVI/461/18 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczenia dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne na terenie gminy Gryfino – DRUK NR 10/XIV.

4. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 11/XIV.

5. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gryfino na lata 2025-2030 – DRUK NR 12/XIV.

6. przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Gryfino w 2025 r.” – DRUK NR 13/XIV.

X. Kontrola realizacji inwestycji na ul. Targowej, związanej z siedzibą PUK SP. z o.o. i GTBS Sp. z o.o. (wizyta na terenie realizowanej inwestycji).

XI. Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej