« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I. Sprawy regulaminowe

1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2/ przyjęcie protokołu Nr 3/24

II.  Ocena funkcjonowania transportu publicznego na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 1/VII.

III.  Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:

1. określenia stawek podatku od nieruchomości na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 2/VII

2. wyrażenia zgody na zawarcie na czas nieokreślony umowy najmu i odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu hali sportowej położonej w Gryfinie przy ul. Parkowej 11A – DRUK NR 3/VII

3. wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego w miejscowości Gardno wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej – DRUK NR 4/VII

4. wyrażenia zgody na odstąpienie od zbycia w drodze przetargu nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Gryfino 3 na rzecz dzierżawcy – DRUK NR 5/VII

5. wyrażenia zgody na złożenie wniosku o objęcie wsparciem oraz przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. Poprawa efektywności energetycznej szkoły Podstawowej nr 2 w Gryfinie im. kpt. ż. w. Mamerta Stankiewicza – DRUK NR 6/VII

6. zasad nadawania i zmian nazw – ulic, dróg wewnętrznych, placów oraz innych obiektów gminnych publicznych na terenie gminy Gryfino – DRUK NR 7/VII

7. uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gryfino – okolice Pałacyku pod Lwami w Gryfinie – DRUK NR 8/VII

8. nadania statutu jednostce budżetowej o nazwie Centrum Sportu i Rekreacji w Gryfinie – DRUK NR 9/VII

IV. Analiza realizacji budżetu za pierwsze półrocze 2024 r.

V. Drogi gminne – stan infrastruktury na osiedlu Jana Pawła (komisja wyjazdowa).

VI. Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej