Porządek obrad
1/
otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2/
przyjęcie protokołów Nr 16/25, 17/25, 18/25
II.
Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie – DRUK NR 1/XIX.
III.
Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej Gryfińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gryfinie – DRUK NR 2/XIX.
IV.
Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej CSiR – DRUK NR 3/XIX.
V.
Informacja dotycząca funkcjonowania systemu publicznego transportu zbiorowego Gminy Gryfino za okres styczeń-lipiec 2025 r. – DRUK NR 4/XIX.
VI.
Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:
1.
projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 5/XIX.
2.
wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu ograniczonego nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Daleszewo – DRUK NR 6/XIX.
3.
zmiany Uchwały Nr XXVI/238/16 Rady Miejskiej w Gryfinie w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Gryfinie oraz nadania jej statutu – DRUK NR 7/XIX.
VII.
Kontrola realizacji inwestycji na ul. Targowej, związanej z siedzibą PUK SP. z o.o. i GTBS Sp. z o.o.
VIII.
Kontrola zlecenia zadań publicznych samorządu gryfińskiego z zakresu kultury fizycznej i sportu przez gminę Gryfino za okres 2023-2024.
IX.
Wolne wnioski i informacje