Porządek obrad
1/
otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2/
przyjęcie protokołów Nr 21/25 oraz Nr 22/25
II.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gryfino za rok szkolny 2024/2025 – DRUK NR 1/XXIII
III.
Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:
1.
określenia stawek podatku od nieruchomości na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 2/XXIII
2.
zmiany uchwały Nr X/94/07 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 28 czerwca 2007 r. w sprawie udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości – lokali mieszkalnych, stanowiących własność Gminy Gryfino, położonych na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 3/XXIII
3.
wyrażenia zgody na dokonanie pomniejszeń przysługującej bonifikaty udzielanej od ceny sprzedaży nieruchomości lokalowych mieszkalnych, sprzedawanych na rzecz najemców – DRUK NR 4/XXIII
4.
wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego w Drzeninie wraz ze sprzedażą udziałów w częściach wspólnych budynku i w działce gruntu oraz udziału w przynależnym do lokalu budynku gospodarczym zlokalizowanym na odrębnej działce gruntu w obrębie Drzenin – DRUK NR 5/XXIII
5.
wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej części działki gminnej na rzecz współwłaścicieli działki przyległej na poprawę warunków zagospodarowania działki przyległej – DRUK NR 6/XXIII
6.
Projekt uchwały zmieniający Uchwałę Nr XI/89/24 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Gminy Gryfino 2040 – DRUK NR 7/XXIII
7.
„Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gryfino – DRUK NR 8/XXIII
8.
wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty – DRUK NR 9/XXIII
IV.
Kontynuacja – ocena stanu dróg i obiektów rekreacyjno – sportowych. Analiza i opracowanie wniosków.
V.
Analiza potrzeb szkół, przedszkoli i żłobka prowadzonych przez gminę Gryfino.
VI.
Wolne wnioski i informacje.