« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I. Sprawy regulaminowe

1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2/ przyjęcie protokołu Nr 20/25

II. Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:

1. projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2025 rok – DRUK NR 1/XXII.

2. określenia stawek podatku od nieruchomości na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 2/XXII.

3. przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących podziału sołectwa Nowe Czarnowo – DRUK NR 3/XXII.

4 wymagań, jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego Gminy Gryfino - DRUK NR 4/XXII

5. wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty - DRUK NR 5-1/XXII

6. wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty - DRUK Nr 5-2/XXII

7. "Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gryfino" - DRUK NR 6/XXII

8. określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - DRUK NR 7/XXII

9. określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Gryfino w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, sposobu ich świadczenia oraz wysokości cen za te usługi - DRUK NR 8/XXII

10. przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gryfino w obrębie Gardno i obrębie Drzenin - strefa przemysłowa - DRUK NR 9/XXII

11. uchylenia uchwały nr XX/185/16 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 31 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gryfino w obrębie Gardno i obrębie Drzenin - tereny produkcyjno-usługowe strefa Gardno - etap II - DRUK NR 10/XXII

III. Wolne wnioski i informacje.

« Powrót do strony głównej