zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska w Gryfinie
Komisja Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa Publicznego
w dniu 24 czerwca 2024, godz. 09:00
w Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie, pok. nr 25.
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Gryfinie
Lista obecności na posiedzeniu
Iwona Gatkowska
Obecna
Agnieszka Hajduk-Misiak
Obecna
Elżbieta Kasprzyk
Obecna
Roman Krzak
Obecny
Leszek Łozowiecki
Obecny
Aleksandra Misiuna-Gólcz
Obecna
Magdalena Pieczyńska
Obecna
Mariusz Strzelczyk
Obecny
Porządek obrad
I.
Sprawy regulaminowe
1/
otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2/
przyjęcie protokołu Nr 1/24
II.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Gryfino za rok 2023 – DRUK NR 1/IV
III.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Gryfino za 2023 rok oraz sprawozdania finansowego Gminy Gryfino za rok 2023 i udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Gryfino
1.
sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino z wykonania budżetu Gmino Gryfino za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego – DRUK NR 2/IV,
2.
sprawozdanie finansowe gminy Gryfino – DRUK NR 2-1/IV,
3.
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia „Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Gryfino za rok 2023” oraz „Sprawozdania finansowego gminy Gryfino za 2023 rok” – DRUK NR 2-2/IV,
IV.
Sprawozdanie z realizacji „Rocznego Programu współpracy Gminy Gryfino z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2023” – DRUK NR 3/IV
V.
Wypracowanie stanowisk do projektów uchwał w sprawie:
1.
podjęcia uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Gryfino na 2024 rok – DRUK NR 4/IV
2.
podjęcia uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gryfino na lata 2024-2030 – DRUK NR 5/IV
3.
zmian w składach osobowych Komisji Rady – DRUK NR 6/IV
4.
szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej – DRUK NR 7/IV.
5.
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w obrębie ewidencyjnym Wełtyń II – DRUK NR 8/IV.
6.
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w obrębie ewidencyjnym Czepino – DRUK NR 9/IV.
7.
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w obrębie ewidencyjnym Żabnica – DRUK NR 10/IV.
8.
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Gardno – DRUK NR 11/IV.
9.
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Gryfino 1 – DRUK NR 12/IV.
10.
pozostawienia bez rozpatrzenia wniosku o podjęcie uchwały zobowiązującej Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino do wykonania wyroków sądów administracyjnych poprzez wystąpienie o stwierdzenie nieważności w części uchwały nr XIII/130/11 z dnia 24 listopada 2011 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Łużyckiej w Gryfinie - DRUK NR 13/IV
1/
skarga – materiał do DRUKU NR 13/IV,
11.
przyjęcia „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Gryfino” – DRUK NR 14/IV
12.
przyjęcia Gminnego Programu Osłonowego w zakresie zmniejszania wydatków poniesionych na leki przez mieszkańców Gminy Gryfino – DRUK NR 15/IV.
13.
przyjęcia raportu z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2023 – DRUK NR 16/IV.
14.
przyjęcia programu osłonowego dla Seniorów „Złota Rączka” – DRUK NR 17/IV.
15.
utworzenia na terenie Gminy Gryfino Placówki Wsparcia Dziennego w formie podwórkowej i włączenia do struktury organizacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie – DRUK NR 18/IV.
16.
uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Gryfino – DRUK NR 19/IV.
17.
zmiany statutu jednostki budżetowej o nazwie Centrum Sportu i Rekreacji w Gryfinie - DRUK NR 20/IV
VI.
Informacja na temat relokacji pracowni działających w „Pałacyku pod Lwami” oraz harmonogram prac związanych z remontem budynku.
VII.
Informacja o planach zagospodarowania budynku po byłej KPP w Gryfinie.
VIII.
Wolne wnioski i informacje.